ledig!

Idag är jag ledig!! Hur skönt som helst! Vid 10 idag var de 17 grader ute!!!Och SOOOL!! Kan de bli bättre? :)

Har varit lite dålig på att uppdatere, men haft fullt upp ju..

I onsdags blev det att jobba lite sen dra till Lisas pappa och ut och gå med Bella. Efter det drog vi till Kupolen och fikade våra underbara Bagels!! Sen blev det att hämta en mängd resekataloger!!Vill åka överallt!!!!:)

Var duktig och lagade lite mat till mig och Nina sen. Blev en härlig kyklingsallad! Den var så goo!

image34

Sötnosen Lisa åt istället denna underbara måltid :)

image35

Vilken ser godas ut tro..hihi :)

Igår jobbade jag stägning. Första gången på två veckor. Allt gick super, fick jobba med precis dom som jag vill, så kvällen gick hur fort som helst. Vi var även snabba denna gång. Vi stämplade ut 14 över...rekordet är 13..Men va fan vi tar igen det nästa gång! :)

Idag blir det picknick i solen! Och bara ligga och sola och ha det bra!:)

Ha en bra dag!!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Mackan

Den såg rätt god ut, salladen alltså! Dock gillar jag inte kyckling!

2008-05-09 @ 14:51:35
URL: http://makklass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0