Har hittat världens sötaste!

Varit och jobbat idag. Gick rikgti bra. Fort..sSkönt det :)
Efter jobbet drog jag hem till Lisa och Nina. Sen bar de av till Falun för handling av en ny vårjacka!
Hittade en jätte söt faktist..fast är inte 100% nöjd, men 99 :)

Har även varit och kikat på bil. Har bestämt mig för att köpa en ny! Åkte till Mats Bilar i Borlänge och hittade två skiiiit snygga! Fast grejen var att dom var helt nya, och jag hade väl tänkt mig en från 00-03 typ..Men blev kär i dom iallfall!:)

Sen var jag och träffade världens sötaste vovve! Okej Bella e jätte söt, men den när lilla björnen e så gooo!!:)
Bella e för roligt. Så fort den andra hunden (Sussi) kom till mig började hon morra...söt nosen där :)
Sen bar de av till en hundgård där dom fick springa av sig rejält..Å fy fan va kul de var att se dom!!:) Dom hade så himla kul å vi med!!Blir att göra det flera gånger!!:)

Nej nu ska jag iväg och göra annat!
Ha de bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0