En underbar tisdag!

Hej hej

Har precis kommit hem. Blev att jobba idag, men snabbade mig som faen. Jag och Lisa skulle ju hem till Bella och Sussi. Mina små sötnosar!!!Drog till hundgården med dom! Å fy fan va kul dom hade!:) Sen drog vi ner till stan och handlade lite godis åt dom.( En viss liten Bella snodde lite godis med :))

Börjar bli rejält shoppings sugen nu. Har ju varit duktig och inte handlat något på flera veckor nu..:)

Ikväll blir det Despret!! Ska bli riktigt skoj, har laddat med godis saker..:)

Igår var jag nyttig. Först var jag, Lisa och Nina duktiga och var ute och gick i sa 40 minuter, sen på kvällen blev det en rask promenad runt älven med syrran. Riuktigt najs. Har inte snackat med henne på länge ju.

Nej nu ska jag kolla om jag hittar nå roligt klädesplagg :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0