Torsdags kvällen

Hej hopp!
Har äntligen slutat jobbet. Men det har faktist gått hur bra som helst!
Roligt folk att jobba med. Sen har vi haft sjukt mycket folk, och då går tiden alltid fortare!

Varit värsta bossen idag med. Nu på slutet så blev jag så törstig, så jag sa det, å vipps så fick jag en Cola. Det kallar jag power! :) Precis så ska detalltid vara..hehe :)

Har även haft planer på att klippa upp mitt bandage. Vill nog inte ha gips längre, ser inte så snygg ut. Vi hade tänkt klippa upp det på jobbet, men konstigt nog fick vi så mycket kunder, så vi hann inte :/

Fick ett jätte gulligt sms idag med..hihi..undra om det kan ha varit lite vin med i bilden där..Var iallfall från min pappa som skrev att han var så stolt över att ha så snygga döttrar som mig och syrran. Hehe lite roligt faktist :)

Nej nu börjar jag bli lite trött. Så ska nog mysa ner mig i min sköna säng!
Eller om det blir att kika lite på Laguna Beach kanske. Vi får se

Sov gott alla!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet inte vilken säsong tyvärr =(( de har så snurrigt med sina säsonger på MTV =P
Men heeela dagen är det iaf!

2008-03-21 @ 19:42:28
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0