Salong Sofie

Idag har jag lekt hårfrisör, Lisa var min försöks kanin :)
Kan inte fatta att hon lät mig klippa hennes hår. Hon som har så fint hår. Men kul var det,
fast när de nästan var klart trötnade jag, så Nina får göra slut klämmen :)
Är så otroligt duktig frisör, tröttar alltid efter ett tag :)
Vill du komma till min Salong är det bara att boka tid ;)

Har även bakat en tårta. Blev maräng tårta med polkagrisar. Blev hur god som helst!!
Nina har även blivit gammal idag. 22 år, Så i helgen blir det Bolanche!!
Har tagit kort på våran fina tårta, lägger upp bilder sen när jag kommer hem!

Och jag är så sjukt missnöjd med mitt hår. Var förra veckan och gjorde slingor, och det blev inte alls som jag
förväntat mig. Frisörer fick bestämma helt hur mitt hår skulle vara, förväntade mig värsta förvandlingen, men så blev det inte. Tycker det är jätte fult. Får nog bli utgång med mössa till helgen :)

Nej nu ska jag ser hur Lisa ser ut i håret :)

Pussen

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså det känns, de gör det verkligen. Om jag säger såhär i ljumsken gör jag inge mer =P hehe, men den är ju inte jätteliten heller.
Men det är så olika, person till person. Och hur hårt tatueraren trycker. Så mycket som spelar in, men ät innan och ta med dig cola och drick =)) så kommer det gå stråålande =D

Jag har fått hjälp lite överallt från olika personer och sidor =)) hatar koder men man kan få de snyggt, kan tyvärr inte förklara hur hehehe..

Puss och kram

2008-03-19 @ 20:33:47
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Sara

Varsegod =D
Kollar varje dag på The Hills, såg lite av Laguna Beach men gillade de inte lika som The Hills.. Önskar DVD:n fanns att köpa i Sverige =D
Ska nog också ta och ladda hem Laguna, likabra hihi..

Puss och kram

2008-03-19 @ 22:16:54
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0