Nu e påsken slut..

Jaha då var påsken slut. Usch imorgon börjar man jobba igen. Sjukt tråkigt. Speciellt när alla andra får fortsätta vara lediga.

Igår var jag och Lisa på påskmiddag hos mina föräldrar. Var riktigt trevligt. Efter vi fått i oss lite nubbe och cider, drog vi till Macke, där de blev PARTYY! Ritigt najs!
Sen drog vi vidare till Bolance. De var så jävla kul, men idag mår man ju som man mår. Tyvärr så glömdes kameran hemma, så blev inge kort alls.. Men ni får väl föreställa er partysugna folk i påskunderkläder..hihi :) Hm nästan iallfall. Vissa svek detta, men de gick bra ändå :)
Blev iallfall några kort innan jag och Lisa drog på middag..

image20
Sötaste av dom allla!!!

image21


Idag har jag inte gjort mycket. Träffat en polare från Örebro sen bara legat och degat hela dagen. Funderar på att hoppa in i en dusch nu om inte sängen lockar mer. Vi får se.

Ha det bra gott folk!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0