Mitt första inlägg!

Hej!

Jepp då har man skffat sig en blogg då :)

Idag har jag varit och jobbat. Gick rätt bra fast hade så ont i min arm. Ramlade för en vecka sedan och bröt handleden. Men va fan man kan ju inte gå under för det :)

Ikväll blir det nog att åka hem till Lisa.
Igår lagade vi världens godaste maträtt! Fetaostbiffar med klyftpotatis (egen gjort med massa gosaker) och
en kall sås! De var hur gott som helst!! De kommer vi verkligen göra om!!
Jag och Lisa försökte även se en film Mr and Mrs Smith. Men vi snackade typ hela tiden, så kan väl inte riktigt
säga att vi såg den, men vi fick mycket sagt iallafall! :)

Hann med att träffa en barndomskompis igår med, Annika!
Var hur kul som helst! Vi snackade massa barndomsminnen och höll på att skratta på oss :)

Undra om man ska behöva ta med kameran vart man än går nu så man kan lägga upp massa kort? :)
Får bli ett annat problem.
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha! Ja kameran måste med överallt! :D Det är kul å vara lite paparazzi! :) Va kul att du har skaffat en nu! Lättövertalad! :) Puss

2008-03-16 @ 14:57:30
URL: http://ankanankan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0