Jag klara det!!

Hallåj!

Jag och Lisa åkte till kupolen och käkade lite mat, och snackade en massa tjej snack! :)
Sen handlade vi sånna där cd skivor som man kan bränna musik på.
Försökte förklara för expediten om det gick att bränna och sen spela den i min bil, men han
förstod inte min braa förklaring :)

Vi drog iallfall hem och började bränna våra favorit låtar!
Sen gick vi ut i bilen. Stoppade in cd skivan. De var helt tyst i bilen, vi hade tok höga förväntningar..
Och vips så började det höra ljuuuuuuv party musik i mina högtalare. Vi blev så glada så tror vi
sprängde högtalarna, men va fan sånt man får ta!:)
Så jag har klarat bränna min första cd-skiva! Så stolt!!:)

Nej nu ska jag och Lisa bleka tänderna, på vårat egna vis :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mackan

Sånna där cd skivor =)Du är rolig du och har en rolig blogg. Lycka till med tandblekningen. Förväntar mig tänder vita som snö i helgen!!!

2008-03-18 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0