Jag har ljugit!

Tjohoo

Jag har ljugit..blev inte att städa något igår. La mig och sov istället :) Men få se ifall jag orkar dammsuga lite imorgon..

Idag har jag väl inte gjort så jätte mycket, eller rättare sakt gjort skitmycket. Jobbat 10-19. OB hela dagen!Fett skönt!!! Har stått halva dagen i kundtjänst med Micke, och halva med Jannica!
Kom in en gammal gubbe (tror inte alla gubbar är hemma där). Varje gång han kommer så säger han:
- De går ju inte dom har, å så säger han något konstigt, idag handlade det om nån väg mellan Ickeberget eller
nått sånt. Fattat aldrig något vad han säger, men nickar och ser glad ut :)
Fick även order av chefen att ta hand om en vakt idag. En riktigt trevlig typ. Rikitgt glad och prat sjuk.
Han tyckte det var sjukt att folk måste handla ända tills kl 22 på en lång fredag.

Ja vad mer ha hänt idag tro. Sett klart på säsongen av Laguna Beach. Riktigt bra serie, men de slår inte min favvo serie, The Hills.

image19

Imorgon blir det att åka till Kupolen och shoppa lite underkläder, påsk underkläder rättare sagt.
Ska på party där klädkoden är påskunderkläder. ;) Kan bli intressant :)

Jag och Lisa ska även på påskmiddag hemma hos mina päron. Ska bli rikitgt kul. Länge sedan jag åt mig så där total mätt!!Dagens planer för imorgon blir nog även att ta bort gipset. E inte så sugen att ha de på när jag ska ut.
Blir nog att linda istället.

Nej nu ska jag pyssla med lite annat. Ha en bra kväll!!

Pussen


Kommentarer
Postat av: Calle

Hihi vad roligt de låter:) LYcka till idag och Glad påsk på dig :) Roligt att du skaffat blogg så har man lite o läsa :) kramkram

2008-03-22 @ 15:00:59
URL: http://www.flashbackbandet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0