Hej hopp

Hallå!

Å vad jag har sovit bra inatt!! Har haft svårt att sova i en vecka drygt. Men inatt sov jag som en prinsessa..Hur skönt som helst! :) Hoppas jag kan sova lika bra inatt med.

Varit och jobbat idag. Så segt, var knappt nå folk alls i butiken.
Sen när jag slutade så åkte jag hem till min sötnos Lisa, som var i full rulle med att laga mat till mig.
Hehe vissa har de bra!:)

Har setat och myst med Sessan och kiat på The HIlls! De e verkligen en av dom bästa serierna som jag sett!
Älskar det!! Just nu blir en av tjejerna utbjudna på dejt. Vill å ut och äta! Känns som de var hundra år sedan jag var ut och åt. (fast de kanske bara var nån vecka sendan, men ändå:))

image22

Mina sötnosar!!

Ha de bra!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0