Frukost dejt

Hej!
Idag jag har jag varit på en frukostdejt. Var verkligen hur mysigt som helst!
Vi gick till Wayne´s Coffée. Jag beställde en kyklingmacka emd gouacamole. Hur god som helst!
Och mina kära dejt beställde en skink fralla. Nyfikna vem min underbara dejt e da? ;)
Min söta Lisa :) hehe.
Sen köpte vi nån dvdr cd skiva, och drog hem till henne och brände ut The Hills.
Fick bara lov att kika om det funkar nu och de gör det. Jag som verkligen skulle behöva städa lite.
Får se ifall jag fastnar vid datorn, eller ifall jag ska vara lite duktig och städa upp lite här hemma :)

Lyckost Värmland. Dom får världens sötaste prinsessa på besök över helgen. Kommer sakna dig tok mycket gumman!!!

Nej nu ska jag ta de tråkiga beslutet om jag ska orka städa eller inte :)

Ha en bra dag!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0