Fäääzzt

Hej hopp i galoppen!!

Idag var jag för ovanligheten och jobba. Hände en dryg sak...
Hade en tant som handlat varor för 389 kr typ. Och när hon skulle betala så gav hon mig 300 kr, sen stod hon bara där och glodde på mig. Så jag sa att jag har bara fått 300 kr och det blev 389. Ja sa hon bara och stod och glodde på mig. Så jag sa att hon måste betala lite mer. Jaha vad blev de da svara hon. Och höll vi på i typ flera minuter. TILLSLUT gick de in i huvudet att hon hade för lite pengar. Så hon gick och hämtade mer. Sen när hon kommer tillbaka så ger hon mig bara 300 kr iallfall och står sen och bara glor på mig. Så vi kör samma vals igen flera gånger innan hon fattar att hon haft för lite pengar..

Idag har Lisa börjat sitt nya liv. :) Ny hårfärg, fixat grejer som hon skulle ha gjorde veckor sedan och börjat en ny diet! Go Lisa!

Har även varit på fest idag. Mina älskade Hugo och Tuva blev hela 2 år. Så det blev rejält mycket paket och tårta så klart!! Fick mängder av pussar av min Tuva. Hon är verkligen min lilla pärla!

Nej nu ska jag se hur Lisa blev i håret.

Pussen

Kommentarer
Postat av: isflaska

Vilken retard =) du verkar ofta råka ut för knepiga damer...

2008-03-27 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0