Brandmän!!

Wooohoo säger jag bara!
Idag när jag var på väg till jobbet så möttes jag av två brandbilar som stod på personalparkeringen med blå ljusen på. Jag blev skit nyfiket, hoppades att jag skulle få åka hem, men så var ej fallet. De hade fått något falskt alarm, så de var där och kikade vad som var fel. Men inte för de gör något för mig. Möttes av tre SKIT snygga brandmän!!
Gissa om alla tjejerna på jobbet var helt tooookia!:) Skulle lätt kunna börja mina dagar på jobbet med att man möts av snygga bradmän! :)

Dagen har verkligen gått super! Har varit kassaledare och sluppigt kassan nästan hela tiden! Jätte skönt!
Träffade på en gammal polare med. Har inte snackat med han på jätte länge, så hoppas vi kan hålla kontakten lite bättre nu.. :)
Nu sista kvarten så kom en polare till en som jag jobbar med. Så han stod och snackade med oss. Riktigt trevlig typ. Fick smaka godis, dom sparade även de godiset som jag gillade bäst..:)

Nej nu blir det att mysa ner sig i sängen. Kanske skicka nått roligt sms till nån, vem vet ;)

Sov så gott!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0