Vilket väder..

Blä. Har precis kommig hem från jobbet. Å de bara öser regn utanför fönstret..så himla tråkigt! Det som var så soligt och fint där ett tag..men men så e de när man slutat jobba..

Idag blir de att åka till kupolen, så de gör inte så mycket att det rengar ute. Ska se till att få en tid och klippa mig.
Har väldigt mycket på gång just nu..hehe..Min söta prinsessa fyller år snart å då jävlar...:)
Vet dom bästa presenterna..Fast de e så svårt att hålla sig. Vill ge henne sakerna NUU!

Har fått gradera upp mig lite på jobbet med...Ska få ta hand om fakturorna när hon som vanligtvis tar han om de e på semester..Ska bli så skoj! De e ju precis det som jag vill hålla på med!! Så imorgon ska vi kika lite på det. Ska bli riktigt skoj!!

För övrigt så blir det lungt ikväll. Sova hemma på första gången på hur många dagar som helst. Ska faktist bli skönt.

Hoppas ni har de bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0