Städ dag..

Började 6 imorse pga att vi kassaledare skulle ha en rejäl städning av kassorna. Men de blev inte rent i många, tar sjukt lång tid ju. Å så jävla tråkigt!!!! Har även städat upp och byggt om lite vid tidningarna idag. Blev faktist sjukt snyggt! Hoppas inga kunde kommer och sliter och stökar till nu..men som vanligt så e de alltid nån som gör det!
Blev att städa lite hemma sen med när jag väl kom hem. Gjorde en total genomgång av min kyl..Den var proppad innan nu finns de knapp något kvar...måste handla :)Fy vilken städ dag..

Har nyss varit hos min kära syster och träffat hennes underbara barn! Blev att tvätta lite där och käka. Hur mysigt som helst. Hade tänkt att jag skulle fortsätta röja upp lite här hemma, men känner att det blivit för mkt städning idag. Får bli lite imorgon istället...

Nej bli nog att kolla nån rolig serie på mtv.com istället. De förkänar jag efter all slit idag :)

Ha d bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0