Lisas födelsedag!!

Idag fyller min alldeles egna Lisa år. Har varit och lämnat paketen och hon blev jätte glad.
Av mig fick hon ett par jeans, en rosa platt tång och så ska vi och fixa våra naglar ihop på måndag.
Det ska bli så skoj!! Fixa naglarna ihop..weeeee. Sen efter vi gjort det på måndag så ska jag iväg till frissan
och göra slingor och kika på lite hår. Ska nämligen göra hårförlängning, Fast ska mer göra så det blir tjockt och fint.
Ska bli så kul!
Sen på tisdag ska jag på en make up kurs. En personlig där får lära mig vilka färger jag ska ha osv.
Alltså kan man börja semestern på ett bättre sätt?? Tror fan inte det. Ska verkligen bara ta hand om mig å skämma bort mig...Ska bli så skönt!! :)

Ikväll ska jag och födelsedags barnet ut och äta middag. Blev bjudna ;) Ska bli så trevligt!!

Imorgon jobbar jag min sista dag!!!!!

Ha d bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0