Jävla skit dag.

Haft en riktgt usel skit dag idag!! Allt började hur bra som helst på jobbet..Sen kommer en viss person och frågar om vi kan byta kassapass i en timme eftersom hennes var så tråkigt, och jag sa att jag inte ville, tror ni inte ksitungen byter ändå..Hon kan fan inte ta ett nej! Då exploderade Sofie kan jag lova. De töntiga är att hon vågar inte stå och ta e hon gjort, hon smög in sitt huvud på kontoret och sa att hon bytt mig iallfall sen sprang hon fort iväg så jag inte hann säga något..Jävla fegis!! Fast jag ringde upp henne och skällde ut henne lite. Så jag fick som jag ville i slutändan, men jävla va sur jag blev..Hon ska fan inte tro att hon kan köra och bestämma över mig hur hon vill.

Nej nu har jag fått ur mig det..så nu kan jag skriva om något roligare..:)

Varit och träffat underbara Sussi idag. Lika go och glad som vanligt! Jag och Lisa såg äen en kriminell som kom med två poliser, riktigt roligt..haha :)

Håller på att planera en liten hemlis nu..eller liten och liten, en rejäl..Så ska ut och leta lite saker nu få se ifall de går vägen, fast vet inte om jag kommer göra det men varit sugen på de ett tag nu så vi får se..

Ha en bra kväll!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0