Jävla cp sjukvård!

Fy fan var svensk sjukvård.. Har haft ont i min kind sen i torsdags, lite svullen i ansiktet och kan varken äta något eller sova. Börjar bli lite smått iriterrad på det nu. Sen idag märkte jag att det även blivit ett hål i min kind, en rejält inflamation eller infektion eller nått sånt. Så under typ HELA dagen har jag försökt få en läkare/sjuksköterska/tandläkare att bara titta i min mun och säga va fan som är fel.. Alla säger att jag ska åka överallt, och när jag väl kommer dit skickar dom mig nån annan stans..utan att ens titta hur det ser ut i min kind! Ingen lyssnar va fan jag säger..

De var en sköterska som sa att om jag ville träffa en läkare fick jag vänta hela kvällen, så jag sa jag kan vänta hela jävla natten bara att NÅN skulle kolla och säga ifall de e tänderna eller något annat.
Då svarade hon : Men vi tar bara emot akutfall, dvs när man blöder eller inte kan andas..
Detta säger dom på ögon, hals och öron mottagningen..Hur fan kan man blöda i ögonen? Eller man kanske kan sluta andas i öronen!
Så att jag inte kan få i mig någon mat på flera dagar de gör inget? Jävla sjuka system!!
De enda jag ville var att dom kollade!! + att de var inte en jävlen som väntade på avdelningen!!

Tillslut efter att jag åkt igenom hela Falun och hela Borlänge kollar en sjuksköterska i min mun, kollar tempen och tar sänka. De visar sig att min kropp börjat reagera på de i kinden och att jag har feber och att någon måste kolla omgående..Tack för Sveriges otroooliga bra sjukvårdsystem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0