En mysig tisdag!:)

Hade bestämt mig för att gå upp tidigt idag och komma till jobbet lite tidigare så jag kunde ut i solen, men de gick inte så bra :) Var så trött imorse..men men slutade rätt tidigt ändå så de var helt okej :)

Idag har vi varit en sväng i Tunaåstrand och träffat Nina, Lisa och Maria.
Gick till en bro där mitt söta ex skrivit en gullig sak till mig och den fanns kvar..Så roligt :)



Syns kanske inte så bra med det står Simon & Sofie 4 ever..och lite e ju sant. Vi kommer alltid vara vänner!:)
Mitt otroliga smarta ex skrev vilket datum de var den 6/7 men inte vilket år...smartikoooo :) Men de var riktig kul
att de fortfarande var kvar efter allllla år..hehe :)

Igår gjorde jag och Lisa våra goa fetaostbiffar! Blev super gott! Var duktig och tog kort på dom med så tänkte vara snäll och bjuda på det med!:)



Blev att äta ute i det gröna! Så underbart!

Idag har jag och Lisa även varit duktiga och tränat! Min sötnos var så otroligt duktig och hängde med så bra!!!Så stolt över hon!!! Har även tagit årets första dopp! De var rikgit vart och skönt i vattnet faktist..Fast till en början ville jag inte i, men en liten (eller liten och liten) Sussi hade andra planer..:)

Ikväll blir de bara en myskväll med tv tittade..Despret ju! :)
Ha d bra!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Mackan

Det verkar vara inne att fota det man äter på bloggarna, inget fel med det men bara det är god mat så är det lugnt (det ser riktigt gott ut)!

2008-06-04 @ 15:03:39
URL: http://makklass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0