Ännu en dag på semestern


Måste me om ursäkt för mitt förra lite arga inlägg..men var så trött å sur och hade så otroligt ont..som tur var slutade kvällen riktigt bra..;)

Gick upp tidigt idag. Skulle iväg och bli sminkad. Blev riktigt bra! Blev att köpa lite väl mycket smink med..men men.

Sen bar de av till tandläkaren..hatar tandläkare, e livrädd för dom, men hon var jätte jätte bra! Lyssnade verkligen ¨på mig
och var jätte försiktig! Så henne blir det att gå till fler gånger! MIn underbara Lisa va så gullig och följde med mig som stöd!:)
Vi hade en liten mys kväll sen. Blev chip, dipp och ostbågar och en film. Hur mysigt som helst. Efter de drog vi ner på stan, där de KRYLLAR av folk!! Så jävla kul!!Var och hämtade Peace and Love- bandet med! De ser grymt snygg ut igår! Gult, svart och rött med hjärtan på :)

Har även varit och kollat på löshår idag. Så snart ska jag äntligen få långt fint hår igen! Längtar!!!

Sen nu på kvällen blev de en promenad med hundarna.
Nej ska krypa ner och glo på lite tv nu.
Sov gott!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0