Vill inte..

Fick lov att gå upp extra tidigt imorse pga att det nu är jag som ansvarar för tidningarna och att de frontas och ser bra ut.
Usch hatar att gå upp tidigt. men de gick :)

De flöt på riktigt bra på jobbet idag. Har fått lite mer administrations uppgifter idag! Ska bli så roligt! Det är mycket skönare att få sitta på kontoret än att springa runt i butiken hela tiden...

Fick veta att jag nog kommer få ta fler kassaledar pass..Vill verkligen inte det. Gillar mitt schema som det är nu och de är mycket roligare att vara kassauppräknare.. men vi får väl se hur det blir.

Åh jobbar bara två dagar till! Sen får jag en liten mini semester! Ska bli så otroligt skönt! Ska åka till mitt lilla smultronställe och bara ha det bra! Känner att jag verkligen begöver det, har ganska mycket saker jag måste tänka på och få ordning. Snart kommer de ju ev hända stora förändringar i mitt liv, och måste veta att jag gör rätt, men vem har sakt att livet ska vara lätt :)

Nej nu ska jag glo på lite tv och sen ringa min sötnos!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0