VARNING!!!

Jepp då är de varning i Dalarna. Kommer in ett åskväder med varning klass 1. Vilket betyder att de är viss fara för allmenheten..Hjälp..Jag som ska sova själv..usch..vill inte! Älskar verkligen åska..men inte när man är alldeles själv.
Få se om nån kanske känner lika så slipper man vara själv :)

Har hittat mig en nya låt som är riktigt bra! Katy Perry- I kissed a girl. Eftersom de aldrig funkar att lägga upp en musikvideo på min sida, så skiter jag i de :)

Idag har jag jobbat en liten skvätt sen blev det att skynda sig till Kupolen och betala kryssningsbiljetterna!
Så nu är de klart! Vi åker på fredag! Ska bli så kul!!Party hela tiden kan jag lova! :)
Sen skyndade jag mig hem till syrran och solade! De var inte ett moln på himlen och 27 grader i skuggan! Så skönt!!:)

Hoppas ni haft en bra dag!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0