Helt rätt!!

Har nyss tittat på Girlicious på trean..Tyckte helt klart rätt personer vann! Och deras låt var ju riktigt bra! :)

För övringt har jag hållit igång precis hela dagen. Vaknade 6 och hoppade in i en snabb dusch. Sen bar de av till jobbet.
Direkt efter jobbet åkte jag till söta Liz och Basse. Så kul att träffa min söta Liz. Vi var jätte duktiga och fixade iordning deras damm. Den var alldeles grön innan och med massa ogräs runt, men nu är den så fin så! :) Känns så skönt när man grejar och donar och det verkligen syns!! :)

Sen drog jag hem till Lisa där vi byggde ihop en säng. Som vanligt när vi inte träffats på ett tag så blev det rejält med skratt!! Men tillslut blev det en säng iallfall! :)

Nej nu måste jag sova..helt slut!

Natti natti

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0