En ny dag

Fick lov att börja riktigt tidigt imorse, skulle hinna räkna kassorna och lära mig att ta hand om fakturorna. De var verkligen hur kul som helst!! Och ganska lätt! Men de blir väl svårare nästa vecka när jag sitter där helt själv, men de ska nog gå bra.
Plockade upp de nya tidningarna med. Rätt kul att de inte finns en enda på Maxi som kan klara det när man är på semester, lagomt kul när allt ser ut som hej kom och hjälp mig, men nu är det bra igen :)

Var helt slut när jag kom hem från jobbet idag, och solen fanns inget (perfekt nu när man börjat jobba:)), så jag la mig framför tv och sov lite. Så otroligt skönt!

Har lite planer på att förändra stora saker i mitt liv. Vill inte avslöja vad det blir än, men hoppas att det kommer gå super!:)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0