Packning för fullt

Håller på att packa ihop mina kläder för fullt. En med min "vardags tröjor", em med mina jeans och en med mina trosor och strumpor har de blivit än så länge. SKa packa en med lite party kläder sen hade jag tänkt, men lär ner i bilen och häma väskor..undra hur alla ska få platt? Men de får bli ett bekymmer som jag tar itu med sen :)

Måste börja göra mig iordning till ikväll med. Ska ju ute och äta middag! Ska bli så himla mysigt!
Har sett till att inte ätit så mycket så är verkligen VRÅL hungrig nu :)

Undra va man ska ha på sig ikväll da. Kanske borde ta fram så jag inte packar ner något..hm...klädval den stora upprepande frågan.:)

Nej måste skynda nu.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0