Lägenheten

Har laggt ut min lägenhet på blocket nu. http://www.blocket.se/vi/17794825.htm?ca=6_s
Efter ca 5 minuter så ringer det en som vill komma och titta, efter det ringer en till..hihi..rikgit kul! :)
Ska ner och kollar när ordförandet i föreningen är här bara. De var ju först en på jobbet som skulle ha den, men eftersom hon aldrig hade tid att komma och kolla så blir det inget för henne.

Annars än att visa min lägenhet så har jag jobbat. Gick riktigt bra (som vanligt):) lite tråkigt att det är sista måndagen jag jobbar..men men så e de.
Har fixat bort min helg nu så kan flytta tidigare!!!*weeee* :) Fast vet inte rikgit hur jag ska hinna med allt, men som tur kommer de lite folk med starka muskler som ska hjälpa mig :)

Nej nu måste jag börja packa..hjälp flyttar ju om några dagar!!!:D

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0