Hemma med magont.

Är hemma med magot idag. Hatar verkligen att vara sjuk. Speciellt när de bara är 2 veckor kvar på jobbet!!
Men har bestämt mig att imorgon ska det vara bra, så då går jag till jobbert vare sig min mage vill det eller inte :)

Fick reda på att jag fick ett jobb igår :) Kan börja jobba redan idag!!:) Så ska ta mig ett snack med mina chefer om jag verkligen måste vara kvar mina 2 veckor eller om jag kanske kan få flytta lite tidigare! :) Men vi får se hur det blir.

Ska snart sätta mig och kolla på de nya avsnitten av The Hills. Har verkligen längtat efter det! Sen blir det bara att vila upp sig så att jag kommer upp ur sängen och kan jobba imorgon.

Typist att man är sjuk när solen skiner för fullt..vill sitta ute och sola..men man kan inte få allt som man vill..
Ha en underbar dag!!¨

Pussen

Kommentarer
Postat av: Ankan!

Va roligt! Eller, inte magontet men med jobb! Vad blir det för jobb då? Puss!

2008-08-19 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0