Hemma lite snabbt.

Vilken dag! Ska strax iväg en liten sväng och sola med syrran och Liza. Ska bli så skönt att lägga sig och bara njuta! :)

Ja nu är det bara en vecka kvar på jobbet. Känns riktigt konstigt, men ska bli kul att ge sig iväg på egna ben och prova något nytt! Hade faktist aldrig trott de här om mig själv. Säga upp mitt fasta jobb och sticka till en helt ny stad själv.
Jag som hade bestämt mig förut för att aldrig flytta till Sthlm och nu ska jag göra det..hehe..fast tror de kommer bli bra!
Har träffat så underbara människor där nera så kommer nog inte känna mig ensam. :)
Vet inte bara hur jag ska hinna med allt på så kort tid, men de ska nog gå ..:)

Nej nu ska jag iväg och bli brun! :)

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0