Hemma från en låååång dag

Ja då har jag precis kommit hem från en lång dag. Dagen började hur bra som helst!
Plockade upp mina tidnignar för sista gången. Och snyggade till så nu ser tidningshyllan riktigt bra ut!
Sen hjälpte jag Helena med lite administrations uppgifter och dubbelkollade kassakortet för imorgon.
Sen bar de ner till kassorna. En av tjejerna som ska få börja bli kassaledare jobbade idag, så jag gav henne telefonen och lät henne ta allt ansvar. Så hon fick känna på hur de var men att jag ändå fanns där och kunde hjälpa till.
Det gick jätte bra. Och skönt att slippa telefonen :)
Sen fick jag sitta i vanlig kassa förutom dom två sista timmarna.
Sen skickade jag hem lite folk för dom hade redan gjort allt som begövdes göras, och självklart så kommer det hur mycket folk som helst. Miljon långa köer. Och sen ser jag att dom inte alls gjort allt som ska göras!
Så dom två sista timmarna blev panik. Har stressat som en tok. Men tror de blev bra ändå tillslut :)

Fick en jätte gullig komplimang idag av en kund som tyckte jag hade så fantastiskt fina ögon. Ja va ska man svar apå något sånt? :) Tack  lite så där :)

Har även blivit erbjuden att följa med på en resa. Skulle verkligen vara hur kul som helst! Skulle behöva komma bort ett litet tag och få andas lite. Men känns inte som man vill ta ledigt de första man gör när man fått en nytt jobb. Så får se när resan blir, men resa kommer det bli iallfall!

Nej nu ska jag stupa i sängs!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0