Gud vad telefonen ringer!

Hehe. Riktigt kul. Telefonen har ringt i ett sen jag la ut min lägenhet. Men tror jag har hittat den som jag vill ha boende i min lägenhet :)
Var en sväng på kupolen idag. Hittade ett par jätte söta skor, som jag ska få imorgon..:)
Tror jag hade en av dom roligaste bilturerna idag..Trodde jag skulle dö av skratt, som tur var de inte jag som körde, då vet jag inte hur det hade gått..hehe :)

Har pratat med min älskade mamma idag med. Hon och pappa är på Mallorca! Vill å vara där!!! Dom hade det iallfall jätte bra! Hoppas jag hinner träffa dom innan jag flyttar..

Nej snart ska jag sova, sen imorgon väntar en ny dag. Vet inte rikgit hur jag ska hinna med allt, men det ska nog gå bra..få väl springa runt som en tok annars..:) Måste hem till mamma och pappa och hämta lite STORA väskor så jag kan packa alla mina kläder i..

Hoppas ni haft en lika underbar dag som jag haft!
Natti Natti

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0