Födelsedag

Ja idag fyller jag år..Har bestämt mig att jag inte vill bli äldre, så har bestämt mig att jag firar min 20 års dag istället! :)
Ja menar 23..hur kul är de? Fasst okej, är man 20 får man inte gå på alla krogar, men fan va skoj jag hade det när jag var 20. :)

Har varit lärare idag med. :) Söta Sara ska lära sig uppräknandet. Jag tror det kommer gå toppen! Sen blev det att plocka tidningar. Var hur mycket tidningar som helst! Sa till att jag tycker tidningskyllan borde göras om lite, vilket jag har funderat på länge, men aldrig haft tid för. Och självklart bara för att jag ska sluta, så kommer det en som ska göra om tidningskyllan på måndag..så jävla trööökigt! Vill å vara med! Men får väl komma in nån gång och se om det blev nå bra :)

Det ringer verkligen stup i ett om lägenheten! Folk som inte ens har tittat på vill skriva på papper redan idag! Helt sjukt, men verkligen hur roligt som helst!

Nu ska jag skynda min in i en dusch sen lär jag iväg och fixa allt som måste göras innan fredag! Varför ska dagarna gå så fort??

Ha en supebra Sofiedag! :)

Pussen

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hey congrats on your "20"- årsdag!!!!

2008-08-26 @ 15:44:34
URL: http://makklass.blogg.se/
Postat av: Mackan

haha, du är sjukt ung alltså, det har jag alltid sagt. Vi killar vill dock bara bli äldre så vi får flint, tjockt och burrigt skägg och en hel del sexig päls på ryggen, jag längtar =) (!skämt!)

2008-08-26 @ 16:18:30
URL: http://makklass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0