Valborg..

Jaha då var de Valborg. Det är verkligen hur fint väder som helst ute! Jätte skönt!!
Ska nog åka till Lisa och Nina och dra med dom ut och sola lite! :)

Å jag vet inte hur jag ska göra ikväll. Fan att man ska ha så svårt att bestämma sig. Är bjuden hos Markus syrra på grillning och bada tunna. Vill verklige gå, men börjar 7 imorgon bitti, och ska räka alla pengar, så måste vara klar i hvudet! FAN FAN FAN. Och åker jag dit så vet jag hur de kommer sluta.. Och vet inte ens om de e nån som kör, jag måste ju iallfall hem i tid. Å va allt ska vara jobbigt! Får ta och fundera lite till hur jag ska göra.

Nej nu ska jag och mysa i solen med mina bejbs!

Ha d bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0