Så jävla kul helg!

Usch vilken grym helg jag har haft!
Mina planer för lördagskvällen var att tvätta och kika på tv typ. Men så blev de väl inte rikgigt..:)
Min underbara polare Towe hörde av sig. Så hon och en kompis till henne kom över till mig och drack lite vin
medans vi sminkade och gjorde oss i ordning. Sen drog vi hem till Mackan, där de blev party!
Jag hade tänkt ta det rikgit lungt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter, men så blev de väl inte rikigt..
De blev mer vin och sprit. Men de var verkligen SUPERKUL!! Och det var så otroligt kul att träffa Towe.
Älskar dej gumman!!!

På söndagen mådde jag väl inte så himla bra :) Men drog mig iväg till jobbet och gjorde klart allt jag skulle på en timme, riktigt stolt med tanke på hur jag mådde :)

Och det är riktigt vårväder ute! Jätte skönt!
Ska ta och ringa söta Towe så ska vi fika lite!

Ha en bra dag!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0