Oj vilken resa..

Ja jag kom hem levande..:) Vi hade skit skoj på kryssningen och har redan bestämt att vi ska åka på en till om typ två veckor har vi sagt..får väl se da :) De var så jävla kul!!! Å fy fan va vårt rum såg ut efteråt..hehe :)
Kommer kanske lite bilder sen. Usch var fortfarande bakis imorse när jag vaknade..fast jag inte drack igår..hehe :)
Men nu börjar jag på prima igen..Blir ev fest ikväll.Måste ju dricka upp allt vi handlade på båten..:)

Har varit och hämtat lite kläder idag med! Allt var som vanligt lika snyggt som på bilderna! Så ska behålla allt!:)

Nej nu ska jag betala lite räkningar och försöka få lite mat i magen.

Ha d

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0