Nytt program..

Snackade med en polare på jobbet om The Hills. De är så sjukt bra!!! Hon tipsade mig om ett nytt program
Newport Harbro. De är typ samma som Laguna Beach. Larurens lillasyster ska bla vara med.
Ska tjuvtitta på ett avsnitt nu på mtv.com, Inte för att jag tror att de kan slå The Hills, men man vet ju aldrig.

image25

Hänt en tråkig sak med. Söta Maria kan inte följa nästa torsdag. Hur tråkigt som helst.
Å jag hoppas verkligen att jag får ledigt. Men va fan de fixar jag! :)
Nu är det bara att komma på vem som kan tänkas vilja följa. Funderar faktist på en viss person.. Men vi får la se om hon ens vill. Allt händer ju med rätt kort varsel, men va fan. Man ska väl leva! :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0