Nu är det sagt.

Jepp nu har jag ringt och sagt hur jag känner för en grej. Skönt att få säga det istället för att bara ha det inom sig.

Å vad jag saknar min älskling!! Men om det går som jag vill så är det bara några veckor innan jag äntligen får träffa min underbara vän!! Jag hoppas vi verkligen får en lika rolig sommar som förra!! Ska hjälpa och leta lite lägenhet till er så att ni kan bo nära mig, så vi kan ha våra "vin" kvällar..hihi :)

image26
En av våra 10000 roliga kvällar tillsammans!

image27
Världens underbaraste tjej!!!

image28
Skrattar helta tiden när jag är med henne! Vi har jämt så kul ihop!

Saknar dig vännen!!Hoppas du kommer hem nu i Maj, annars kommer jag och hämtar dig!!:)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0