Min fredag

Fick sova tills jag vaknade idag. Hur skönt som helst!!
Så de blev lite mys med mina sötnosar sen bar det iväg på en liten lunch dejt med mamma.
Fast åt ingen god mat, så de blir nog att äta en fika med Lisa sen när hon vaknat :)

Såg mitt äckliga ex idag. Och ja jag får säga så med tanken på allt skit som han gjort mot mig. Fattar inte att killen kan sova om nätterna. Usch det vänder sig verkligen i magen varje gång jag ser han. Fy fan säger jag bara för en del killar. Tack och lov är iallfall allt över nu. Fått papper från kronofogden och han har ebtalat allt skadestånd. TILL SLUT! Att de ska ta sån jävla tid. Nej är så glad att jag kom ifrån dem sjuka relationen!

Annars idag så hade jag tänkt att göra ett litet ryck och städa lite här hemma, medans Lisa ligger hemma och sover gott. Man lär väl göra något nyttigt idag :)
Sen blir det att åka till Kupolen och köpa nått kul kanske :)

Nej ni får ha en bra dag!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0