Inte alls likt mig...

Idag har jag gjort en grej som man bara "fantiserar" om att göra. En sån där grej som man vet skulle vara jätte kul men man är ändå lite för rädd för att göra det.Hur som helst, jag funderade ett regält tag, men sen bestämde jag mig, man lever fan bara en gång. Och hade nån gjort så mot mig hade jag blivit jätte glad. Så jag tog mig mod..
Kändes bra efteråt, fast de blev väl inte som jag tänkt mig, men äh jag lever ju fortfarande :)

Jobbade bara till 10 idag. Hur skönt som helst. Så åkte hem och sov några timmar till. Sen drog jag och Lisa till Kupolen. Sen blev de stan där Nina väntade. Vi spelade lite biljard. Och jag förlorade, de e fan skit svårt ju.
En gång råkade jag spela bort den vita bollen till ett annat bord. Som tur vad de en som var berädd och stoppade bollen. Lite pinsamt gick jag dit och hämtade den..hehe :)

Annars blev de en myskväll med min sötnos Lisa. Riktigt trevligt vad det!

Nej snart blir de sängen. En dag imorgon med ju.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0