Imorgon ska jag vara modell!

OJ oj oj säger jag bara!!

Följde med min sötnos Lisa idag på en castin till hårmodell. Eftersom jag e skit petig vem som får röra mitt hår så ville jag inte vara med, utan var bara med som stöd för min sötnos.
Och de var inte vilka som helst som skulle styla dom. Trodde de typ skulle vara elever som skulle lära sig, men no no no. De var dom som stylar dom i Top Modell. Självklart kom min sötnos med!
Men inte nog med det. Såg att en av dom som stylar kollade lite väl mycket åt mitt håll. Så så fort han tittade så vände jag bort blicken. Tror ni inte sen att en av dom kommer fram och frågar mig hur lång jag är! SÅ jag sa att jag inte ville vara med utan bara var med som stöd, och att jag skulle jobba imorgon. Så han frågade hur länge å jag sa till kl 14. Så han bad mig resa mig upp, och jag sa igen, ni får inte klippa mig nå mycket, och inte färga allt för mycket heller. Trotts mina "negativa" ord så ville han ha med mig.

Så imorgon ska jag först till mitt vanliga jobb. Tack och lov så var chefen snäll så jag behöver bara in och räkna imorgon. Sen ska jag åka till stan där dom ska sminka mig och styla mig å klippa och eventuellt färga håret.
Sen ska vi gå catwalk! I högklackat. Kommer bli så sjukt kul, fast sjukt nervöst!!

SÅ har ni inget för er imorgon kom till Galaxen och se mig ramla inför alla!:)

Nej nu ska jag sova och ladda batterierna, blir en lång dag imorgon!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0