Hur ska man göra med allt?

Usch tänker så sjukt mycket. På massa små val som lätt kan bli stora.
Vad jag vill och inte vill. Ena dagen kan jag tycka en sak och andra dagen en helt annat. Blir helt matt på mig själv att jag aldrig kan ta och bestämma mig.
Varför varför varför?
Nej lär verkligen ta och bestämma mig snart och se till att saker och till blir gjort.
Fast om man e rätt nöjd med hur man har de det nu, ska man våga chansa och göra förändringar. De kan ju bli 100 gånger bättre eller 100 gånger sämre...
ÅÅÅÅÅH blir tooookig!

Saknar The Hills hur mycket som helst!!!Vill ha säsong 4!!! Blir tokik på att inte få se de varje dag. De blir som en sjuk drog. VILL VERKLIGEN SEE! Sjukt att man kan bli "beroende" av en serie :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0