Frukost

Inatt har mina små prinsessor fått sovit med mig. Det hra faktist gått jätte bra. Dom har varit tysta hela natten. Och verkligen legat nära/på mig :) Sen imorse vid en 9-tid så vaknade Mitzy och tyckte att jag sovit alldeles för länge. Så hon börjar putta på mig med tassen, när jag vänder på mig bli hon helt överlycklig. HIhi tänkt vad vissa kan bli glad för små saker. :) Vi låg och drog oss och myste jätte länge! :)

Sen skulle jag upp och äta lite frukost, men såg att allt var slut...Bläääää
Så nu kommer min snälla far och hämtar mig sen ska vi handla god frukost!! Ska nog slå till på riktigt lyx idag! :)

Än är det ingen sol ute, så himla tråkigt, jag som hade tänkt att de skulle bli grillning idag, men vi får hoppas den smyger fram lite senare.
Ha en bra dag!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0