En lång dag

Blev inte att sluta nå tidigare idag. Men de gick ändå. Fick stå i Fastfood. Grejen är den att de e varmt och sorligt ute, så alla vill ha mjukglass, och mina mjukglass blir inte så fina..alldeles snea..:)
Fast tack och lov så är den största våfflan (den som e skitsvår att göra) slut, så de gick ändå :)
De roliga är att ingen vågar säga något åt mina otroligt fina mjukglassar :)

Ska snart hem till mina föräldrar och äta lite god mat! Sen blir det att sola solarium. Ska bli så skönt, har bestämt mig för att ta en liten powernap där :)

Fick inte mitt andra paket idag. JÄVLA SKIT!! Jag som ville ha med dom kläderna imorgon på kryssningen. Men men, ska iallfall och hämta ett paket idag, hoppas det passar bara! :)

Ha en bra dag!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0